NAJBARDZIEJ PROFESJONALNY

SERWIS POGWARANCYJNY JURA

Autoryzowany Serwis Jura

DLACZEGO NASZ SERWIS JURA

JEST NAJLEPSZY W POLSCE?

punkt przyjęć:

Al. Katowicka 7, wolica (k. janek)

w 3 prostych krokach:

1. skontaktuj się z nami i opisz awarię.

Zadzwoń +48 22 726 77 * [Zobacz cały numer]+48 22 726 77 00, napisz do nas: biuro@lacava.pl lub wypełnij formularz kontaktowy znajdujacy się poniżej. Przekażesz nam wszystkie szczegóły awarii i omówimy sposób przekazania ekspresu na serwis. Urządzenie możesz dostarczyć samodzielnie lub wyślemy po niego kuriera (door-to-door).

2. diagnoza ekspresu i akceptacja kosztów

Po przyjęciu ekspresu na serwis, nasi specjaliści niezwłocznie zajmą się diagnozą awarii. Na tej podstawie przygotują kosztorys naprawy z wyszczególnieniem wszystkich niezbędnych oraz rekomendowanych czynności. Po akceptacji kosztów nasi serwisanci naprawią, jak również odkamienią i oczyszczą ekspres w trybie serwisowym.

3. opłacenie naprawy oraz wysyłka/ odbiór

Możesz zapłacić za naprawę ekspresu przy odbiorze gotówką, kartą lub zapłacić wcześniej przelewem. Wystawiamy zarówno paragon, jak i faktury VAT dla firm. Urządzenie zwracamy lub wysyłamy zabezpieczone kurierem od razu po zakończeniu naprawy, czyszczenia, odkamienianiu oraz zrobieniu bardzo szczegółowych testów i diagnostyki sprawdzającej.

Pakiet gratisów w cenie naprawy:
Świeża rurka do mleka, odkamienianie, czyszczenie w trybie serwisowym

dołącz do klientów i firm, które nam zaufały:

Serwisujemy ekspresy domowe Klientów detalicznych jak również ekspresy profesjonalne używane w firmach, biurach i gastronomii.

Jesteśmy w tym absulotnie najlepsi.

ekspres zastępczy - płatny tylko przez 5 dni naprawy, a później bezpłatny!

Przykładowe ekspresy zastępcze dla firm:

Jura E8 Platin

  • do 40 kaw dziennie/ ekspres
  • pojemnik na wodę: 1,9l
  • pojemnik na kawę: 280g
  • pojemnik na fusy: 16 sztuk
  • cappuccino, latte w jednym kroku: tak

Jura WE8 Dark Inox

  • do 60 kaw dziennie/ ekspres
  • pojemnik na wodę: 3l
  • pojemnik na kawę: 500g
  • pojemnik na fusy: 25 sztuk
  • cappuccino, latte w jednym kroku: tak

Jura X8 Platinum

  • do 100 kaw dziennie/ ekspres
  • pojemnik na wodę: 5l/ woda bieżąca
  • pojemnik na kawę: 500g/ 1000g
  • pojemnik na fusy: 40 sztuk lub zsyp
  • cappuccino, latte w jednym kroku: tak

chwalimy się opiniami naszych klientów:

"Polecam serwis pogwarancyjny firmy LaCava. Nie tylko naprawili ekspres błyskawicznie, ale również dali mi szereg gratisów, dokładnie wyczyścili ekspres oraz przekazali zalecenia, jak dbać o urządzenie, aby problemy nie wracały!"

Paweł

"Mój ekspres wracał już kilkakrotnie na serwis innej firmy, która nie poradziła sobie z naprawą. Na szczęście postanowiłam oddać ekspres do chłopaków z LaCava. Byłam zaskoczona tym, jak miły i profesjonalny zespół tworzą. Pomogli mi ostatecznie rozwiązać problem ze spienianiem i (odpukać) nic się nie dzieje od pół roku. Dziękuję Wam i będę wracała na kawę :)"

Paulina

"Nasza firma serwisuje nasze ekspresy Jura w LaCava od 4 lat. Zawsze mogę liczyć na szybką i profesjonalną reakcję oraz długotrwałe rozwiązanie problemu. Dlatego rekomenduję współpracę z nimi - godnie reprezentują markę Jura i działają po szwajcarsku."

Michał, Office Manager

"Cieszę się, że poznałam ludzi pracujących w LaCava - są niezwykle pomocni i robią rzeczy ponadprogramowe dając więcej, niż oczekiwałam. Ostatecznie oprócz serwisu mojego ukochanego ekspresu Jura E8, kupiłam od nich pyszną kawę i będę tam wracać po więcej."

Kasia

"Wynajmujemy ekspresy od firmy Genesso (LaCava) już 6 rok i jestem zaskoczony stałym, bardzo wysokim poziomem obsługi Klienta, jak też błyskawicznym, skutecznym i profesjonalnym serwisem."

Patrycjusz

 

"Polecam w szczególności kontakt z Panią Izabellą w firmie LaCava - czuwała nad całym procesem naprawy mojego ekspresu i na bieżąco informowała mnie o postępach :) super firma i super ekipa."

Łukasz

Zostaw kontakt, zadzwonimy do Ciebie


Zostaw nam wiadomość, a natychmiast odpiszemy lub zadzwonimy, aby Tobie pomóc. Uwielbiamy pomagać naszym Klientom, dlatego jeżeli potrzebujesz dodatkowych informacji, oferty albo porady, chętnie odpowiemy na Twoją wiadomość.

punkt przyjęć:

Al. Katowicka 7, wolica (k. janek), 0-830