NAJBARDZIEJ PROFESJONALNY
SERWIS POGWARANCYJNY JURA
Zadzwoń teraz: +48 22 726 77 * [Zobacz cały numer]+48 22 726 77 00
lub napisz: biuro@lacava.pl
DLACZEGO NASZ SERWIS JURA
JEST NAJLEPSZY W POLSCE?
punkt przyjęć:
Al. Katowicka 7, wolica (k. janek)
w 3 prostych krokach:
1. skontaktuj się z nami i opisz awarię.
Zadzwoń +48 22 726 77 * [Zobacz cały numer]+48 22 726 77 00, napisz do nas: biuro@lacava.pl lub wypełnij formularz kontaktowy znajdujacy się poniżej. Przekażesz nam wszystkie szczegóły awarii i omówimy sposób przekazania ekspresu na serwis. Urządzenie możesz dostarczyć samodzielnie lub wyślemy po niego kuriera (door-to-door).
2. diagnoza ekspresu i akceptacja kosztów
Po przyjęciu ekspresu na serwis, nasi specjaliści niezwłocznie zajmą się diagnozą awarii. Na tej podstawie przygotują kosztorys naprawy z wyszczególnieniem wszystkich niezbędnych oraz rekomendowanych czynności. Po akceptacji kosztów nasi serwisanci naprawią, jak również odkamienią i oczyszczą ekspres w trybie serwisowym.
3. opłacenie naprawy oraz wysyłka/ odbiór
Możesz zapłacić za naprawę ekspresu przy odbiorze gotówką, kartą lub zapłacić wcześniej przelewem. Wystawiamy zarówno paragon, jak i faktury VAT dla firm. Urządzenie zwracamy lub wysyłamy zabezpieczone kurierem od razu po zakończeniu naprawy, czyszczenia, odkamienianiu oraz zrobieniu bardzo szczegółowych testów i diagnostyki sprawdzającej.
Pakiet gratisów w cenie naprawy:
Świeża rurka do mleka, odkamienianie, czyszczenie w trybie serwisowym
dołącz do klientów i firm, które nam zaufały:
Serwisujemy ekspresy domowe Klientów detalicznych jak również ekspresy profesjonalne używane w firmach, biurach i gastronomii.
Jesteśmy w tym absulotnie najlepsi.
ekspres zastępczy - płatny tylko przez 5 dni naprawy, a później bezpłatny!
Przykładowe ekspresy zastępcze dla firm:
Jura E8 Platin
- do 40 kaw dziennie/ ekspres
- pojemnik na wodę: 1,9l
- pojemnik na kawę: 280g
- pojemnik na fusy: 16 sztuk
- cappuccino, latte w jednym kroku: tak
chwalimi się opiniami naszych klientów:
"Polecam serwis pogwarancyjny firmy LaCava. Nie tylko naprawili ekspres błyskawicznie, ale również dali mi szereg gratisów, dokładnie wyczyścili ekspres oraz przekazali zalecenia, jak dbać o urządzenie, aby problemy nie wracały!"
Paweł
"Mój ekspres wracał już kilkakrotnie na serwis innej firmy, która nie poradziła sobie z naprawą. Na szczęście postanowiłam oddać ekspres do chłopaków z LaCava. Byłam zaskoczona tym, jak miły i profesjonalny zespół tworzą. Pomogli mi ostatecznie rozwiązać problem ze spienianiem i (odpukać) nic się nie dzieje od pół roku. Dziękuję Wam i będę wracała na kawę :)"
Paulina
"Nasza firma serwisuje nasze ekspresy Jura w LaCava od 4 lat. Zawsze mogę liczyć na szybką i profesjonalną reakcję oraz długotrwałe rozwiązanie problemu. Dlatego rekomenduję współpracę z nimi - godnie reprezentują markę Jura i działają po szwajcarsku."
Michał, Office Manager
"Cieszę się, że poznałam ludzi pracujących w LaCava - są niezwykle pomocni i robią rzeczy ponadprogramowe dając więcej, niż oczekiwałam. Ostatecznie oprócz serwisu mojego ukochanego ekspresu Jura E8, kupiłam od nich pyszną kawę i będę tam wracać po więcej."
Kasia
"Wynajmujemy ekspresy od firmy Genesso (LaCava) już 6 rok i jestem zaskoczony stałym, bardzo wysokim poziomem obsługi Klienta, jak też błyskawicznym, skutecznym i profesjonalnym serwisem."
Patrycjusz
"Polecam w szczególności kontakt z Panią Izabellą w firmie LaCava - czuwała nad całym procesem naprawy mojego ekspresu i na bieżąco informowała mnie o postępach :) super firma i super ekipa."
Łukasz
Zostaw kontakt, zadzwonimy do Ciebie
Zostaw nam wiadomość, a natychmiast odpiszemy lub zadzwonimy, aby Tobie pomóc. Uwielbiamy pomagać naszym Klientom, dlatego jeżeli potrzebujesz dodatkowych informacji, oferty albo porady, chętnie odpowiemy na Twoją wiadomość.
punkt przyjęć:
Al. Katowicka 7, wolica (k. janek), 0-830