Ta strona nie jest wspierana przez Twoją przeglądarkę. Rekomendujemy Chrome, Safari, Edge lub Firefox.

Bezpłatna wysyłka na terenie Polski od 99 zł Paczkomaty InPost oraz kurier DPD

15. Urodziny Nowa odsłona marki LaCava

Koszyk

Gratulacje! Twoje zamówienie kwalifikuje się do bezpłatnej wysyłki. Brakuje 100 zł do bezpłatnej wysyłki,.
Brak więcej produktów

Produkty
Suma Bezpłatne
Koszty wysyłki oraz zniżki są podsumowane w kasie.
Kontynuuj zakupy

NAJBARDZIEJ PROFESJONALNY

SERWIS POGWARANCYJNY JURA

Autoryzowany Serwis Jura

DLACZEGO NASZ SERWIS JURA

JEST NAJLEPSZY W POLSCE?

punkt przyjęć:

Al. Katowicka 7, wolica (k. janek)

w 3 prostych krokach:

1. skontaktuj się z nami i opisz awarię.

Zadzwoń +48 22 726 77 * [Zobacz cały numer]+48 22 726 77 00, napisz do nas: biuro@lacava.pl lub wypełnij formularz kontaktowy znajdujacy się poniżej. Przekażesz nam wszystkie szczegóły awarii i omówimy sposób przekazania ekspresu na serwis. Urządzenie możesz dostarczyć samodzielnie lub wyślemy po niego kuriera (door-to-door).

2. diagnoza ekspresu i akceptacja kosztów

Po przyjęciu ekspresu na serwis, nasi specjaliści niezwłocznie zajmą się diagnozą awarii. Na tej podstawie przygotują kosztorys naprawy z wyszczególnieniem wszystkich niezbędnych oraz rekomendowanych czynności. Po akceptacji kosztów nasi serwisanci naprawią, jak również odkamienią i oczyszczą ekspres w trybie serwisowym.

3. opłacenie naprawy oraz wysyłka/ odbiór

Możesz zapłacić za naprawę ekspresu przy odbiorze gotówką, kartą lub zapłacić wcześniej przelewem. Wystawiamy zarówno paragon, jak i faktury VAT dla firm. Urządzenie zwracamy lub wysyłamy zabezpieczone kurierem od razu po zakończeniu naprawy, czyszczenia, odkamienianiu oraz zrobieniu bardzo szczegółowych testów i diagnostyki sprawdzającej.

Pakiet gratisów w cenie naprawy:
Świeża rurka do mleka, odkamienianie, czyszczenie w trybie serwisowym

dołącz do klientów i firm, które nam zaufały:

Serwisujemy ekspresy domowe Klientów detalicznych jak również ekspresy profesjonalne używane w firmach, biurach i gastronomii.

Jesteśmy w tym absulotnie najlepsi.

ekspres zastępczy - płatny tylko przez 5 dni naprawy, a później bezpłatny!

Przykładowe ekspresy zastępcze dla firm:

Jura E8 Platin

  • do 40 kaw dziennie/ ekspres
  • pojemnik na wodę: 1,9l
  • pojemnik na kawę: 280g
  • pojemnik na fusy: 16 sztuk
  • cappuccino, latte w jednym kroku: tak

Jura WE8 Dark Inox

  • do 60 kaw dziennie/ ekspres
  • pojemnik na wodę: 3l
  • pojemnik na kawę: 500g
  • pojemnik na fusy: 25 sztuk
  • cappuccino, latte w jednym kroku: tak

Jura X8 Platinum

  • do 100 kaw dziennie/ ekspres
  • pojemnik na wodę: 5l/ woda bieżąca
  • pojemnik na kawę: 500g/ 1000g
  • pojemnik na fusy: 40 sztuk lub zsyp
  • cappuccino, latte w jednym kroku: tak

chwalimy się opiniami naszych klientów:

"Polecam serwis pogwarancyjny firmy LaCava. Nie tylko naprawili ekspres błyskawicznie, ale również dali mi szereg gratisów, dokładnie wyczyścili ekspres oraz przekazali zalecenia, jak dbać o urządzenie, aby problemy nie wracały!"

Paweł

"Mój ekspres wracał już kilkakrotnie na serwis innej firmy, która nie poradziła sobie z naprawą. Na szczęście postanowiłam oddać ekspres do chłopaków z LaCava. Byłam zaskoczona tym, jak miły i profesjonalny zespół tworzą. Pomogli mi ostatecznie rozwiązać problem ze spienianiem i (odpukać) nic się nie dzieje od pół roku. Dziękuję Wam i będę wracała na kawę :)"

Paulina

"Nasza firma serwisuje nasze ekspresy Jura w LaCava od 4 lat. Zawsze mogę liczyć na szybką i profesjonalną reakcję oraz długotrwałe rozwiązanie problemu. Dlatego rekomenduję współpracę z nimi - godnie reprezentują markę Jura i działają po szwajcarsku."

Michał, Office Manager

"Cieszę się, że poznałam ludzi pracujących w LaCava - są niezwykle pomocni i robią rzeczy ponadprogramowe dając więcej, niż oczekiwałam. Ostatecznie oprócz serwisu mojego ukochanego ekspresu Jura E8, kupiłam od nich pyszną kawę i będę tam wracać po więcej."

Kasia

"Wynajmujemy ekspresy od firmy Genesso (LaCava) już 6 rok i jestem zaskoczony stałym, bardzo wysokim poziomem obsługi Klienta, jak też błyskawicznym, skutecznym i profesjonalnym serwisem."

Patrycjusz

 

"Polecam w szczególności kontakt z Panią Izabellą w firmie LaCava - czuwała nad całym procesem naprawy mojego ekspresu i na bieżąco informowała mnie o postępach :) super firma i super ekipa."

Łukasz

Zostaw kontakt, zadzwonimy do Ciebie


Zostaw nam wiadomość, a natychmiast odpiszemy lub zadzwonimy, aby Tobie pomóc. Uwielbiamy pomagać naszym Klientom, dlatego jeżeli potrzebujesz dodatkowych informacji, oferty albo porady, chętnie odpowiemy na Twoją wiadomość.

punkt przyjęć:

Al. Katowicka 7, wolica (k. janek), 0-830