Ta strona nie jest wspierana przez Twoją przeglądarkę. Rekomendujemy Chrome, Safari, Edge lub Firefox.

Bezpłatna wysyłka na terenie Polski od 129 zł Paczkomaty InPost oraz kurier DHL
*
Ze względu na dużą liczbę zamówień związaną z promocjami, czas wysyłki może się wydłużyć. Dziękujemy za cierpliwość.*

Koszyk

Gratulacje! Twoje zamówienie kwalifikuje się do bezpłatnej wysyłki. Brakuje 129 zł do bezpłatnej wysyłki,.
Brak więcej produktów

Produkty
Suma Bezpłatne
Koszty wysyłki oraz zniżki są podsumowane w kasie.
Kontynuuj zakupy

Najczęściej zadawane pytania - FAQ

Rejestracja i logowanie

Czy muszę się zarejestrować, aby złożyć zamówienie?

Oczywiście, że nie. Możesz złożyć zamówienie bez zakładania konta.

Zachęcamy jednak do rejestracji zajmuje to tylko chwilę, a daje wiele korzyści:

  • Możliwość sprawdzenia historii swoich zamówień.
  • Brak konieczności wpisywania danych przy każdym zakupie.
  • Zbieranie punktów w programie Specialty Rewards i wymiana ich na kody rabatowe.
  • Opcja oceniania i komentowania ulubionych produktów.


Jak założyć konto na sklepie?

Aby założyć konto na stronie LaCava.pl wystarczy:

  • Przejść do sekcji "Zaloguj się" w prawym górnym rogu strony.
  • Wprowadzić swój adres e-mail
  • Wprowadzić 6-cyfrowy kod, który zostanie wysłany na podany adres e-mail.

Jak zalogować się na sklepie?

Logowanie do naszego sklepu jest proste i wygląda tak samo, jak rejestracja:

  • Kliknij w ikonę „Zaloguj się” w prawym górnym rogu strony.
  • Wpisz swój adres e-mail powiązany z kontem.
  • Na podany adres wyślemy 6-cyfrowy kod.
  • Wprowadź kod w wyświetlonym polu i potwierdź.


Jak mogę usunąć swoje konto?

Aby usunąć konto w sklepie LaCava.pl, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, wysyłając wiadomość na adres: sklep@lacava.pl.

Czy mogę zmienić dane na swoim koncie?

Tak, możesz zmienić wszystkie dane przypisane do swojego konta z wyjątkiem adresu e-mail, który jest na stałe powiązany z kontem.

Aby zaktualizować dane:

  • Zaloguj się na swoje konto.
  • Wejdź w sekcję "Profil"
  • Wprowadź potrzebne zmiany


Zamówienia

Jak złożyć zamówienie na LaCava.pl

1. Wybierz produkt, który Cię interesuje.

2. Po prawej stronie wyświetli się podsumowanie koszyka.

  • Jeśli chcesz kontynuować zakupy, kliknij „Kontynuuj zakupy”.
  • Jeśli chcesz przejść do opłacenia zamówienia, kliknij „Przejdź do kasy”.

3. Jeśli posiadasz kod rabatowy lub kartę prezentową, wpisz go w odpowiednie pole i kliknij „Zastosuj”.

4. Uzupełnij dane kontaktowe i rozliczeniowe, wybierz formę dostawy oraz formę płatności.

  • Jeśli potrzebujesz faktury na firmę, pamiętaj o wpisaniu numeru NIP w dedykowanym polu.

5. Kliknij „Zapłać teraz” - zostaniesz przekierowany na stronę operatora płatności.

6. Po opłaceniu zamówienia otrzymasz na swój adres e-mail potwierdzenie zakupu, a my rozpoczniemy jego przygotowanie.


















Jak sprawdzić status zamówienia?

Status zamówienia możesz sprawdzić w swoim profilu. w zakładce "Zamówienia". Po wejściu w zamówienie, które Cię interesuje, wyświetlą się jego szczegóły. Jeśli potrzebujesz więcej informacji na temat zamówienia, skontaktuj się z nami na adres mailowy: sklep@lacava.pl

Gdzie sprawdzić historię zamówień?

Historię zamówień możesz sprawdzić na swoim profilu, w zakładce "Zamówienia". Klikając 3 kropki obok zamówienia, możesz ponowić złożone zamówienie, bez potrzeby szukania produktów na stronie.

Jak anulować zamówienie?

Aby anulować złożone już zamówienie, napisz do nas wiadomość na adres: sklep@lacava.pl

Dostawa

Jaki jest czas dostawy zamówionego towaru?

Wszystkie zamówienia złożone do godziny 12:00, staramy się realizować tego samego dnia roboczego.

Czas dostawy zazwyczaj wynosi 24h.

Czy wysyłacie przesyłki za granicę?

Aktualnie realizujemy zamówienia wyłącznie na terenie Polski.

Zwroty

Otrzymałem/am towar niezgodny z zamówieniem, co zrobić?

Jeżeli otrzymałeś/aś towar niezgodny z zamówieniem, skontaktuj się z nami jak najszybciej, wysyłając wiadomość na adres: sklep@lacava.pl.

W treści podaj numer zamówienia oraz opisz problem - pomoże nam to szybciej rozwiązać sprawę.

Przesyłka dotarła do mnie uszkodzona, co zrobić?


Jeżeli przesyłka dotarła do Ciebie uszkodzona, skontaktuj się z nami niezwłocznie pod adresem sklep@lacava.pl.

Do wiadomości dołącz numer zamówienia oraz zdjęcia uszkodzonego opakowania i/lub produktu - ułatwi nam to szybsze rozpatrzenie zgłoszenia i podjęcie odpowiednich działań.

Czy mogę zrezygnować z zakupu dokonanego w sklepie internetowym?

Tak. Masz prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zamówienia, bez podawania przyczyny.

Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, poinformuj nas o swojej decyzji, wysyłając wiadomość na adres sklep@lacava.pl. W treści podaj numer zamówienia oraz dane kontaktowe.

Zwrot środków zostanie dokonany po otrzymaniu i sprawdzeniu zwracanego produktu.

Kto ponosi koszty wysyłki w przypadku zwrotu towaru?

W przypadku zwrotu towaru koszty wysyłki pokrywa LaCava.

Wystarczy skontaktować się z nami pod adresem sklep@lacava.pl, aby ustalić sposób nadania przesyłki zwrotnej na nasz koszt.

Kiedy i jak nastąpi zwrot środków?

Zwrot środków realizujemy niezwłocznie, nie później niż 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania i sprawdzenia zwróconego towaru.

Pieniądze zostaną zwrócone tą samą metodą płatności, którą zostało opłacone zamówienie.

Dokumenty sprzedażowe

Jak mogę otrzymać fakturę?

Aby otrzymać fakturę VAT do zamówienia, wpisz numer NIP w dedykowanym do tego polu podczas składania zamówienia.

Dokument zostanie wysłany w formie elektronicznej na podany adres e-mail po zrealizowaniu zamówienia.

Gdzie znajdę dokument sprzedaży?


Dokument sprzedaży (paragon lub faktura) wysyłamy w formie elektronicznej na Twój adres e-mail po zrealizowaniu zamówienia.

Specialty Rewards / rabaty

Na czym polega Specialty Rewards?

Specialty Rewards to nasz program lojalnościowy, w którym otrzymujesz 1 punkt za każdą wydaną złotówkę w sklepie LaCava.pl.

Możesz zdobyć dodatkowe punkty za realizację wybranych celów, opisanych w zakładce Specialty Rewards.

Zebrane punkty możesz wymieniać na kody rabatowe.

Jak mogę wykorzystać posiadane punkty?

Zgromadzone punkty możesz wymienić na:

  • kody rabatowe do 20% zniżki
  • kod na darmową dostawę

Wymiany dokonasz w swoim profilu, po zalogowaniu się na swoje konto, wybierając preferowaną nagrodę.

Kiedy otrzymam punkty za zamówienie?

Punkty w programie lojalnościowym zostaną naliczone automatycznie po zrealizowaniu zamówienia. Możesz je sprawdzić w swoim profilu po zalogowaniu się na swoje konto.

Jak mogę wykorzystać posiadany kod rabatowy?


Kod rabatowy możesz wpisać w dedykowane pole „Kod rabatowy lub karta podarunkowa” w koszyku podczas składania zamówienia.

Po wpisaniu kodu i zatwierdzeniu go przyciskiem „Zastosuj” rabat zostanie automatycznie naliczony do wartości zamówienia.

O nas / kontakt

Gdzie mieści się wasza palarnia?

Nasza palarnia znajduje się pod adresem:

Aleja Katowicka 7, 05-830 Wolica.

Zapraszamy do odwiedzin! Chętnie pokażemy Ci, jak powstaje nasza kawa i opowiemy więcej o procesie palenia ziaren.

W jakich godzinach można się z nami skontaktować?

Jeśli chcesz się z nami skontaktować lub nas odwiedzić, jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 09:00–17:00.

W tym czasie odpowiadamy na wiadomości e-mail, odbieramy telefony i chętnie witamy gości w naszej palarni.

Czy towary dostępne na stronie można kupić tylko offline?

Nie. Wszystkie produkty dostępne w naszym sklepie internetowym możesz kupić także bezpośrednio w naszej palarni przy Alei Katowickiej 7 w Wolicy.

Zapraszamy do odwiedzin i osobistych zakupów!