Regulamin Programu Lojalnościowego Specialty Rewards
§1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Organizatorem Programu Lojalnościowego LACAVA (dalej: „Program") jest LACAVA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie, przy al. Bednarskiej 7, 05-830, KRS: 0000838337, NIP: PL5252821302, REGON: 385948433, tel: +48 22 726 77 00, e-mail: biuro@lacava.pl (dalej: „Organizator").
- Program realizowany jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
- Każdy uczestnik przed przystąpieniem do Programu zobowiązany jest zapoznać się z niniejszym Regulaminem. Uczestnictwo w Programie oznacza akceptację jego zasad zawartych w niniejszym Regulaminie.
- Program nie jest grą losową, loterią fantową, zakładem wzajemnym ani loterią promocyjną, których wynik zależy od przypadku w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych.
- Wszelkie pojęcia pisane wielką literą mają znaczenie nadane im w Regulaminie sklepu internetowego lacava.pl, chyba że niniejszy Regulamin stanowi inaczej.
§2. UCZESTNICTWO W PROGRAMIE
- Warunki przystąpienia do Programu:
- posiadanie aktywnego konta w sklepie lacava.pl
- zaakceptowanie Regulaminu Programu
- dokonanie pierwszego zamówienia w sklepie internetowym lacava.pl
- Program jest przeznaczony dla osób fizycznych posiadających pełną zdolność do czynności prawnych oraz osób posiadających ograniczoną zdolność do czynności prawnych za zgodą ich przedstawicieli ustawowych.
- Członkostwo w Programie jest dobrowolne i bezpłatne.
- Konto w Programie jest przypisane do konkretnego użytkownika i nie może być przenoszone na inne osoby.
- Uczestnik zobowiązuje się do aktualizowania swoich danych osobowych podanych podczas rejestracji.
- Program nie może być wykorzystywany do celów komercyjnych lub zarobkowych. W Programie nie mogą uczestniczyć podmioty prowadzące działalność konkurencyjną wobec Organizatora.
§3. POZIOMY UCZESTNICTWA I ZASADY ZBIERANIA PUNKTÓW
- W Programie funkcjonują trzy poziomy uczestnictwa: a) Poziom "Entuzjasta" (0-4999 punktów):
- 1 zł wydane = 1 punkt
- prezent urodzinowy: 200 punktów
- bonus powitalny: 100 punktów
- śledzenie na FB, IG: 100 punktów
- wcześniejszy dostęp do rabatów
b) Poziom "Koneser" (5000-14999 punktów):
- 1 zł wydane = 2 punkty
- prezent urodzinowy: 300 punktów
- śledzenie na FB, IG: 100 punktów
- wcześniejszy dostęp do rabatów
- możliwość wymiany punktów na darmowe produkty i prezenty
- specjalne produkty dla członków programu
c) Poziom "Ambasador" (15000+ punktów):
- 1 zł wydane = 3 punkty
- prezent urodzinowy: 500 punktów
- śledzenie na FB, IG: 100 punktów
- wcześniejszy dostęp do rabatów
- możliwość wymiany punktów na darmowe produkty i prezenty
- specjalne produkty dla członków programu
- wczesny dostęp do limitowanych edycji
- Dodatkowe sposoby zbierania punktów:
- 100 punktów za obserwowanie na Instagramie
- 100 punktów za obserwowanie na Facebooku
- 100 punktów za pozostawienie opinii
- 100 punktów za założenie konta z newsletterem
- Do 500 punktów na urodziny (w zależności od poziomu uczestnictwa)
- Punkty są naliczane automatycznie po wykonaniu danej aktywności lub zakupu.
- W przypadku zwrotu zakupionych produktów, punkty naliczone za dane zamówienie zostaną odjęte z konta uczestnika.
- Saldo punktów można sprawdzić po zalogowaniu do konta na stronie lacava.pl w zakładce "Program Lojalnościowy".
§4. ZASADY WYMIANY PUNKTÓW NA KORZYŚCI
- Punkty można wymienić na:
- Rabaty na kawy w sklepie lacava.pl
- Darmowe produkty (dla poziomów Koneser i Ambasador)
- Specjalne nagrody i prezenty
- Przelicznik wymiany punktów na rabaty:
- 100 punktów = darmowa dostawa
- 300 punktów = rabat 5%
- 500 punktów = rabat 10 %
- 1000 punktów = rabat 15 %
- Zasady wykorzystania rabatów:
- W jednym zamówieniu można wykorzystać tylko jeden kod rabatowy
- Rabaty nie łączą się z innymi promocjami, chyba że regulamin danej promocji stanowi inaczej
4. Procedura wymiany punktów na rabaty:
a) Zalogowanie się do konta na lacava.pl
b) Przejście do zakładki "Program Lojalnościowy"
c) Wybór rabatu odpowiadającego liczbie posiadanych punktów
d) Wykorzystanie kodu rabatowego podczas składania zamówienia
- Przyznane rabaty:
- są jednorazowe
- nie podlegają wymianie na gotówkę
- nie mogą być przedmiotem obrotu handlowego
- mają określony termin ważności podany przy ich przyznaniu
§5. WAŻNOŚĆ PUNKTÓW I UTRATA STATUSU
- Punkty zachowują ważność przez 12 miesięcy od ostatniego zamówienia.
- Brak aktywności zakupowej przez okres 12 miesięcy skutkuje:
- anulowaniem zgromadzonych punktów
- powrotem do poziomu bazowego (Entuzjasta)
- O zbliżającym się terminie wygaśnięcia punktów Organizator może poinformować uczestnika drogą elektroniczną.
§6. REKLAMACJE
- Reklamacje dotyczące funkcjonowania Programu można zgłaszać:
- mailowo na adres: biuro@lacava.pl
- pisemnie na adres siedziby Organizatora
- Reklamacja powinna zawierać:
- dane kontaktowe zgłaszającego
- opis problemu
- oczekiwany sposób rozwiązania
- Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia.
§7. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- Administratorem danych osobowych uczestników jest LACAVA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ.
- Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu:
- realizacji Programu
- naliczania i wymiany punktów
- komunikacji związanej z Programem
- rozpatrywania reklamacji
- Podstawą prawną przetwarzania danych jest:
- zgoda uczestnika (art. 6 ust. 1 lit. a RODO)
- realizacja umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
- prawnie uzasadniony interes administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)
- Uczestnikom przysługuje prawo do:
- dostępu do swoich danych
- sprostowania danych
- usunięcia danych
- ograniczenia przetwarzania
- przenoszenia danych
- wniesienia sprzeciwu
- cofnięcia zgody na przetwarzanie
- Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności dostępnej na stronie lacava.pl.
§8. ZAKOŃCZENIE UCZESTNICTWA W PROGRAMIE
- Uczestnik może zrezygnować z udziału w Programie w każdym czasie poprzez:
- usunięcie konta w sklepie lacava.pl
- przesłanie rezygnacji na adres biuro@lacava.pl
- Organizator może wykluczyć uczestnika z Programu w przypadku:
- naruszenia postanowień Regulaminu
- podania nieprawdziwych danych
- wykorzystywania Programu niezgodnie z przeznaczeniem
- O wykluczeniu z Programu uczestnik zostanie poinformowany drogą elektroniczną.
§9. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Organizator zastrzega sobie prawo do:
- zakończenia Programu w każdym czasie
- zmiany Regulaminu z ważnych przyczyn
- O wszelkich zmianach w Regulaminie uczestnicy będą informowani z 14-dniowym wyprzedzeniem poprzez:
- wiadomość e-mail
- komunikat na stronie lacava.pl
- Zmiany Regulaminu nie będą naruszać praw nabytych uczestników.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 20.01.2025 r.