Polityka zwrotów
Wierzymy absolutnie w jakość naszych produktów, jeżeli jednak chcesz dokonać zwrotu, możesz liczyć na naszą pomoc i pełne wsparcie.
Jak to zrobić?
- w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia wyślij do nas wiadomość na adres sklep@lacava.pl z podaniem następujących informacji: numer zamówienia, zwracane przedmioty, adres odbioru i preferowaną datę odbioru, przyczyna zwrotu (nieobowiązkowe)
- przyślemy Tobie list przewozowy kuriera DPD, który odbierze zwracane, zapakowane przedmioty, a następnie otrzymasz zwrot poniesionych kosztów w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przez nas paczki
- zwracane przedmioty możesz oczywiście przywieźć do naszej Palarni Kawy
- zwroty są bezpłatne, chyba, że nie chcesz skorzystać z naszego kuriera DPD, wówczas musisz samodzielnie nadać paczkę
- możesz zwrócić wszystkie produkty, o ile nie są używane, a opakowania otwarte
Jeżeli masz dodatkowe pytania, chętnie pomożemy :)